გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი,პირადი ნომერი: როლანდი ცეცხლაძე
საგანი: სპორტი
სწავლების საფეხური/კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:
გაკვეთილის თემა: გაკვეთილის მიზანი:
·
მოსწავლეებმა შეიწავლონ მეორე გადაცემა ფრენბურთში
·
მოსწავლეები შეძლებენ ბურთის ფლობას, განავიტარებენ
ზალასა და სიმარჯვეს
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო/(წთ)
|
1
|
გაკვეთილის თემის და მიზნის გაცნობა სიარული ,რბენა, მოწყობა გადაწყობა,ზოგადსაგანმანათლებლო
ვარჯიშები
|
ზოგადპედა გოგიური და ზუსტად
რეგლამენტირე ბული ვარჯიშების მეთოდები
|
მთელი კლასი ფლონტარული
|
სასტვენი
წამზომი კალამი,უბის წიგნაკი
|
13 წუთი
|
2
|
იატაკიდან აძალვა ვაჟები, ტანვარჯიშული სკამილან გოგონები,
|
ზუსტად რეგლამე ული ვარჯიშები
|
ჯგუფები
|
სკამები ტანვარჯიშული
|
2წუთი
|
3
|
გაკვეთილი,მასალის წინარე გამიორება’’ბურთის მიღება ზემოდან და ქვემოდან
ორი ხელით
|
ვარჯიშების მთლიანობაში შესრულების მეთოდები
|
ინდივიდუალური
|
ფრენბურთი
|
5 წუთი
|
4
|
მეორე გადაცემის
სწავლება ახალი მასალა
|
თვალსაჩინოება
ვარჯისების ნაწილ-ნაწილ და მთლიანობაში შესწავლა
|
წყვილებში
|
ფრენბურთი
ბურთი და ბადე
|
10 წუთი
|
5
|
მოძრავი თამაშები ,,წრეში ბურთი“, დაჭრილი მოთამაშეები ითამაშებენ ლახტით
|
თამაშობითი მეთოდები
|
მთელი კლასი
|
ბურთი,სახტომელები,სასტვენი, წამმზომი
|
10 წუთი
|
6
|
დამამშვიდებელი ვარჯიშები., გაკვეთილის შეფასება
|
ზოგად პედაგოგიური და აქტიური დასვენების მეთოდები
|
მთელი კლასი, ფრონტალური
|
წამზომი,სასტვენი,კალამი,უბის წიგნაკი
|
5 წუთი
|
შეფასების ფორმები ნაწილობრივ ითვალისწინებს სტანდარტს და სასწავლო მიზნებს.საჭიროებს გამართულობას როგორც ორგანიზაციული ასევე ვიზუალური თვალსაზრისით.
ОтветитьУдалить